G2000 deltar i uoffisielt NM

Postet av Skarp Fotball den 12. sep 2015

Skarp G2000 gjengen spiller uoffisielt NM for G15.
Gjengen som representere Skarp og hele nord-Norge på Hamar










Logg inn for å skrive en kommentar.